Thank you

Idag gick jag ill ungdomsmottagningen efter skolan. Hon jag träffade var jättesnäll och mitt besök var jättekort, men skulle kunna tänka mig att gå tillbaks dit. Sen köpte jag en skjorta på Myrorna och ett par pyamasshorts på Bik Bok. Helt random nu, jag tycker att det är jättesvårt att hitta bra BH:ar. Jag har average-size tuttar (föredrar faktiskt tuttar framför bröst), men ändå tycker jag att det är svårt att hitta bra. Idk. Har provat lite av varje. Aja.
 
På gympan ska vi hitta på danser och jag tycker faktiskt att det är rätt kul. Jag har väldigt lätt för att hänga med i takten så det hjälper ju. På tisdag är det fritt val så jag och några andra ska få vara i replokalerna under hela dagen och spela. Det ser jag fram emot jättemycket. På fredag är det övernattning på skolan. Är inte jättetaggad inför det, men det blir säkert jättebra.
 
Det är otroligt hur kär jag är i honom. En grej jag tänkt på om mig själv är att jag nog kan vara ganska "hard work" att vara med ibdland. Jag är nästan lite biopolär så, att ena sekunden är jag otroligt hyperaktiv, min hjärna går verkligen i 1000km/sekund och jag pratar jättehögt, kan knappt sitta still och är allmänt överallt och hyper och "svår". Sen kan jag vara tvärtom, allmänt arg på allt och alla, klaga och vilja slita av mitt hår och jag vet inte, ibland känner jag mig bara som mycket på samma gång, folk vet kanske liksom inte var de har mig. Som ibland när vi går hem till honom efter skolan är jag jättepigg, vi pratar, skojar, spelar cod, hånglar osv, men andra dagar är jag arg, somnar, sen blir jag så som jag skrev innan. Jag kan vara ganska krävande tror jag, inte så att jag förväntar mig mycket, bara att jag är svår. Jag vet inte. Är inte säker på om jag bryr mig eller inte tho. Jag undrar dock ibland hur han orkar med mig. Är glad att han gör det. Jag sover så mycket bättre när vi sover tillsammans och jag får inte sova med honom på vardagarna för mina föräldrar. Bara när det gynnar dem tho, som när det var idrottsdag. Typiskt vuxna huehuehue. 
 
 
 
-------------------
Allmänt, Personligt | |
Upp