👣 Svar till frĂ„gestunden 👣

👣👣👣👣👣
 
Vilken linje vill du gÄ pÄ gymnasiet och vad vill du göra nÀr du blir Àldre? 
Jag vill gÄ en estetisk linje, bild och form. Har ocksÄ en viss skola i Ätanke. Jag kanske ocksÄ söker nÄgon typ av musiklinje, men i första hand bild och form. Det finns sÄ, sÄ mÄnga saker jag vill göra nÀr jag blir Àldre, jag vill gÀrna skriva böcker, spela in en skiva, men jag funderar ocksÄ pÄ att jobba inom Unicef, dÄ det kÀnns som att de verkligen gör skillnad.  

 Beskriv din drömlÀgenhet 
Min ultimata drömlÀgenhet skulle nog ha en takterass dÀr jag kunde ha massor av vÀxter, sÄ att jag hade som en privat liten djungel. I köket skulle jag ha mÀngder av olika koppar, olika glas, och olika bestick. Mina köksstolar skulle ocksÄ vara udda, gÀrna köpta pÄ en loppis eller sÄ. Jag skulle vilja ha orientaliska mattor, och vÀggarna skulle ha massor av tavlor och affischer. Stora fönster vore trevligt. Min sÀng skulle vara bred, och ha massor olika kuddar pÄ. Likadant i soffan. Typ sÄ. kortfattat iallafall.  

Vilket/vilka Àr dina favoritplagg och finns det nÄgra plagg som du verkligen skulle vilja köpa just nu? 
HÀr Àr lite plagg och sÄnt jag gÀÀÀrna skulle vilja ha i min garderob:
 
 
Wants
 
Wants by blew-the-alien featuring beach sandals

 
Vilka band/artister skulle spela pÄ din drömfestival? 
Om man skulle kunna fÄ tillbaka döda mÀnniskor, sÄ skulle det nog se ut sÄhÀr: 
Hole 
Nirvana
Pearl Jam 
Led Zeppelin 
The Pretty Reckless
Soundgarden 
Foo Fighters 
Silverchair 
Mumford And Sons
Alice In Chains
Rolling Stones
Lana Del rey
L7 

Vill du fortsÀtta leva i Sverige nÀr du blir Àldre? Om ja, var i Sverige? Om nej, var i vÀrlden? 
 Jag vill inte bo kvar hÀr i Sverige. Jag skulle vilja bo i England, först i London, men sen nÀr jag blir Àldre skulle jag nog vilja bo i Dorset nÄgon stans.
 
 
 
 
 Vad Àr det roligaste du kommer göra i sommar tror du?
Det blir nog att Äka till Sardinien (imorgon) och att Äka till England med familjen. 
 
Gillar du Harry Potter? 
Jag har ju lÀst alla böcker frÄn Harry Potter serien, och de var bra, men jag har lÀst böcker som har varit bÀttre. Jag gillar Harry Potter, men jag Àr ingen Harry Potter fangirl. Heheh
 
Vilka TV serier tittar du pÄ/följer? 
Jag tittar pÄ VÀnner, The Walking Dead, och sÄ har jag nyss sett klart det sista avsnittet av Orange Is The New Black. Jag gillar inte Piper lÀngre. Iallafall, jag rekommenderar dem allihop. 

ÖgonfĂ€rg?
 
 
Typ sÄ, sen vaierar det lite beroende pÄ ljus osv. 

Favoritbok/bokserie?
Looking For Alaska av John Green Àr vÀldigt bra, Tusen StrÄlande Solar av Khaled Hosseini Àr otroligt bra, den Andra Kvinnan av Theresa Bohman rekommenderar jag ocksÄ. Jenny JÀgerfeldts böcker Àr ocksÄ vÀldigt bra. 
 
 
👣👣👣👣👣
 
 
Personligt, Q&A | |
#1 - - T:

Skulle gÀrna vilja gÄ pÄ din drömkonsert :]

Svar: Hihihi jag med
Blew

Upp