There are no monks in my band

 
 
Jag hade lite av en stressbreakdown sent igårkväll. Det är mycket på grund av skolan men också lite hemma. 
 
Min finaste tjejkompis började gråta idag på grund av skolstressen. Hon är så så så så duktig och smart och fin, och jag vill att hon ska veta hur bra hon är. Hon är väldigt pressad av hennes föräldrar tror jag, hon (som jag) känner att hon måste prestera, hon måste ha A:n. På tal om A:n, jag fick A på geometriprovet på matten. Det var jättelätt, allt bara verkade rimligt, och även att jag på vissa uppgifter inte hade någon aning om hur man skulle räkna ut så fick jag på något sätt fram rätt resultat. Sen fick jag också A på fysikuppgiften vi hade ett tag sedan. Det känns bra.
 
En sak jag tänkt på är hur trångsynta folk är. I princip alla. Folk vägrar se olika sidor av saker om de inte stämmer överens med deras världsbild.  
 
På tal om ingenting, min bloggdesign ser ut som helvete. Idk vad jag ska göra med den, har ingen aning om hur man fixar sånnadär andra coola bloggdesigner och jag vet inte var/hur jag hittar bra bakgrunder som inte lämmnar kant. Tipsa pls. 
 

💖

Allmänt, Funderingar&Tankar, Gifs | |
#1 - - T:

om du menar bakgrunder som är typ likadana så det blir symmetriskt kan du gå in på t.ex pic collage och vända bilderna så det blir bra :) hoppas du förstår :/

Svar: Tacktacktack
Blew

Upp